Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
MUC-OFF NO PUNCTURE HASSLE MTB SEALANT - Těsnící tmel pro bezdušová kola Zobrazit v plné velikosti

MUC-OFF NO PUNCTURE HASSLE MTB SEALANT - Těsnící tmel pro bezdušová kola

Hledáte velmi lehký, ale odolný bezúdržbový těsnicí materiál pro své MTB? Boom, právě jste našli NOVINKU od MUC-OFF! Toto mléko podává skvělý výkon i za nejtvrdších závodních podmínek. Speciální molekuly zaplní větší otvory, zatímco inovovaný latex okamžitě defekt utěsní

Více informací

Dostupnost: Skladem u dodavatele do 3 dnů

650,00 Kč

Hledáte velmi lehký, ale odolný bezúdržbový těsnicí materiál pro své MTB? Boom, právě jste našli NOVINKU od MUC-OFF! Toto mléko podává skvělý výkon i za nejtvrdších závodních podmínek. Speciální molekuly zaplní větší otvory, zatímco inovovaný latex okamžitě defekt utěsní

Naše složení také obsahuje jedinečný systém UV detekce, který zvýrazní jakékoli defekt, které jste během jízdy nezaregistrovali.

Vyvinuto ve spolupráci s nejlepšími downhill cyklistickými týmy a profesionálními pelotony. Abychom Vám poskytli nejlepší dostupný tmel na bezdušové pláště. Je nekorozivní a snadno omyvatelný vodou. Bezdušový těsnicí tmel, který je kompatibilní s bezdušovými a UST koly, funguje od 15 PSI do 80 PSI a při teplotách od -20 °C do +50 °C. Náš sáček je navržen tak, aby dokonale pasoval na váš ventil Presta a je ideální pro přidání do Vaší sady nářadí nebo nouzového balíčku na cesty!

kapka Pro Downhill/Enduro/Road/Gravel/MTB.

kapka Utěsní trhliny a díry do 6 mm.

kapka Utěsní porézní pláště a mezery mezi patkou/ráfkem.

kapka Vydrží až 6+ měsíců v mírném podnebí* a drží jak přibitý.

kapka Lze jej použít až do -20 °C a tlaku 80 PSI.

kapka Obsahuje pokročilé molekuly, které vyplní velké díry a trhliny.

kapka Obsahuje unikátní UV detekční systém, který zvýrazní jakýkoli defekt.

kapka Nekorozivní a snadno omyvatelný vodou.

kapka Bez amoniaku.

kapka Kompatibilní s CO2.

APLIKACE:

Minimální množství na pneumatiku:

(přidejte až 30 ml navíc pro zvýšenou ochranu)

kapka 26" MTB & 27,5": 60-75 ml (4 až 5 odměrek)

kapka Cross 700c: 60-75 ml (4 až 5 odměrek)

kapka 29" MTB: 105ml-140ml (7 nebo celý sáček)

kapka Downhill: 120-140 ml (8 nebo celý sáček)

*V extrémních teplotách (+35°C) v případě potřeby jednoduše doplňte.

NÁVOD K POUŽITÍ:

1. Odstraňte všechny staré proužky na ráfku nebo pásku a vyčistěte ráfek.

2. Před aplikací pásky se ujistěte, že je ráfek čistý a suchý.

3. Vytáhněte pásku z balíčku a zarovnejte ji z opačné strany ventilu.

4. Začněte tím, že odvinete malé množství pásky a zatlačíte ji palcem nebo prstem, abyste ji drželi pod tlakem.

5. Přidržujte ji, zatímco zatáhnete za pásku a pevně přilepíte. Jakmile budete mít přilepených několik cm pásky, páska se přilepí a přidržování již nebude potřeba.

6. Pokračujte kolem ráfku (pokud má velkou prohlubeň, můžete páskou zatáhnout a zakývat, abyste vyplnili všechny okraje).

7. Pásku překryjte zhruba o 10 – 15 cm.

8. Nechte malé množství odlepené, abyste mohli zbytek odříznout.

9. Po naříznutí náčrtu a stažením pásky dolů vytvořte těsnění.

10. Palcem objeďte ráfek, abyste se ujistili, že v něm nejsou žádné vzduchové bublinky nebo nepořádek.

11. Jakmile budete spokojeni s tím, jak to vypadá, pomocí malého špendlíku najděte otvor ventilu a čistě propíchněte pásku připravenou pro ventil.

12. Uchopte bezdušový ventil a sejměte pojistný kroužek a O kroužek.

13. Vyberte si správnou pryž pro pásku ráfku a vložte ventilek do ráfku.

14. Namontujte zpět O-kroužek a pojistný kroužek a ujistěte se, že jste ventil zablokovali (neutahujte jej, abyste nepoškodili gumu).

15. Znovu nasaďte pneumatiku dle vašeho výběru - opatrně, abyste nepoškodili pásku (pomocí páček na pneumatiky atd.).

16. Nafoukněte pneumatiku, aby se přizpůsobila (mělo by být slyšet lehké praskání kolem ráfku).

17. Uvolněte pumpičku a sejměte jádro ventilu pomocí náhradního uzávěru ventilu.

18. Uchopte sáček s těsnicí hmotou a protřepejte.

19. Odšroubujte uzávěr a nasaďte jej na ventil v horní poloze.

20. Zatímco držíte sáček, otáčejte kolem směrem dolů, takže sáček je nyní vzhůru nohama.

21. Vmáčkněte tmel srolováním sáčku dolů.

22. Otočte kolo zpět nahoru a vyjměte sáček.

23. Znovu vložte jádro ventilu a nafoukněte na požadovaný tlak.

Při plnění těsnicí hmoty do zcela nových pneumatik doporučujeme odmastit vnitřní povrch pneumatiky, aby se odstranily všechny oleje nebo látky/zbytky z doby výroby pneumatiky. Pro dosažení nejlepších výsledků použijte náš Quick Drying DegreaserDisc Brake Cleaner nebo Glue and Sealant Remover spolu s čistým hadříkem. Tento proces zajišťuje maximální přilnavost a účinnost tmelu.

UPOZORNĚNÍ:

Ačkoli tmel vypadá jako chutné pitíčko, NIKDY jej nepijte! Uchovávejte mimo dosah dětí. Zlikvidujte obsah/nádobu v souladu s místními předpisy. Vyhněte se kontaktu s očima. Nepijte!

Jak vyčistit tmel z hadříků, oblečení a nářadí?

Bohužel, všechny tmely na pneumatiky mohou špinit! Pokud se No Puncture Hassle Tubeless Sealant dostane na Vaši soupravu na cestě, zkuste dané místo ihned opláchnout čistou vodou z láhve a poté co nejdříve setřete vlhkým hadříkem. Klíčový tip: snažte se nenechat tmel zaschnout, než to budete moci doma pořádně umýt!! Poté doporučujeme znovu umýt čistou vodou a jakmile budete doma, použijte přípravek pro předpírku (nejprve zkontrolujte, zda je látka kompatibilní), než textil vyčistíte v pračce s dobrým pracím prostředkem. Případně můžete co nejrychleji umýt ručně tekutým čistícím prostředkem (vždy dodržujte pokyny výrobce pro praní).